Pagina's

woensdag 9 maart 2011

vogelhuisje

4 opmerkingen:

  1. je vogelhuisje ziet er leuk uit.
    Wat jammer dat je fouten gevonden hebt in mijn boekje zoetigheid haken kan je misschien contact opnemen zodat ik weet wat niet goed zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig vogelhuisje, knap werk Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk gemaakt! Super hoor

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wat een leuk vogelhuisje! Mag ik vragen hoe je aan het patroon bent gekomen?
    Nog een andere vraag. Ik heb sinds kort ook een blog en ben een lijst aan het maken met leuke webwinkels. Zou ik de banner mogen van jouw webwinkel om hem erbij te zetten?

    Groetjes Bojoura
    ps jij zit toch ook op het amigurumi forum?

    BeantwoordenVerwijderen