Pagina's

woensdag 8 september 2010

Vogelhuisjes en speldenkussen

Ik had nog pip behang over van mijn dochter haar slaapkamertje. Dat moet dus gebruikt worden! Hier heb ik vogelhuisjes mee beplakt en verder gepimpt. Ontbreekt alleen nog aan vogels, die zal ik binnenkort wel ergens tegen komen. Nu nog ontzettend veel behang over...... nieuwe dingen bedenken ;)




Gister even zin in een snel projectje. Dat is dus een speldenkussentje geworden die ik al een tijd wilde maken. Snel en mooi resultaat, daar houd ik van!!
Patroon: http://www.ravelry.com/patterns/library/needle-pillow/people

3 opmerkingen:

  1. Kijk eens op mijn Blog voor nog een idee voor het PIP behang.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik helemaal te schrijven dat ik de vogelhuisjes erg leuk vind.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dankje heb al even gekeken!! heel mooi, daar kan ik wel wat mee:)

    BeantwoordenVerwijderen